بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دیدنی های تایلند

دیدنی های تایلند

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این تپه را از دست ندهید.

 

یکی دیگر از دیدنی های تایلند ، پارک چالوئم فراکیات در پاتایا می باشد. این پارک در جاده فراتامناک ( Phra Tamnak) در پایین خائو پاتایا (Khao Pattaya) قرار گرفته است که به منظور بزرگداشت شصتمین سالگرد تولد در تاریخ 5 دسامبر 1987 افتتاح گردیده است.انواع گیاه و گل در این پارک موجود می باشد. این پارک همچنین امکاناتی برای تمرین و پیاده روی را نیز فراهم کرده است.این یکی از پارک هایی می باشد که گردشگران زیادی را در تور تایلند 94 به خود جلب کرده است. اگر به این پارک رفتید می توانید باغ گلها را هم دیدن کنید و دیگر نیازی نیست که برای رفتن به باغ گلها هزینه ای پرداخت کنید.این پارک از نظافت خاصی برخوردار می باشد. بیشترین مردم پاتایا صبح ها برای ورزش خود به این پارک می روند و تمرین می کنند.

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند 94 هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند ,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده