بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بازارهای معروف دبی

بازارهای معروف دبی

 مرکز خرید کرامه واقع در منطقه کرامه شهر دبی با داشتن چندین مجموعه فروشگاهی کنار هم بخاطر داشتن برچسب قیمت بانرخ 10 تا 25 درهم ایرانیان زیادی را برای خرید سوغات به این بازار می کشاند.در اين مرکز خرید دبی، کالاهايی مانند لباس و پوشاک، کيف و کفش، اسباب بازی، صنايع دستی، کالاهای تزئينی و برخی ديگر از کالاها به خريداران تور دبی عرضه می شود که یکی از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.

 

 

بازار مرشد دبی واقع در ناحیه دیره یکی از بهترین و ارزان ترین بازارها نزد ایرانیان برای خرید مایحتاج و سوغات می باشد. داخل بازار مرشد چند بازارچه است که کالاها و اجناس جزئی و کلی برای فروش عرضه میشود. در بازار مرشد هر نوع کالا و اجناسی را با قيمت مناسب میتوان در تور دبی 94 خریداری کرد. اکثرغرفه های بازار مرشد متعلق به ايرانيان ساکن در دبی است. 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است مسافرین تور دبی از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را میتوانند پیدا کنند. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. خرید از این بازار را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده