بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دیدنی های کیش

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی از جذابیتهای کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش اسکله تفریحی کیش میباشد.اسکله تفریحی کیش شامل قایق های پدالی , پارویی , قایق های ماهیگیری , سه چرخه های آبی , جت اسکی و قایق های کف شیشه ای است و علاوه بر این در این اسکله تفریحی امکان غواصی نیز وجود دارد و مسافران تور لحظه آخری کیش به غواصی و دنیای زیبا و بزرگ زیر دریای همیشه خلیج فارس ایران می توانند با رفتن به این اسکله تفریحی لحظات خوبی را تجربه کنند. اسکله تفریحی کیش در مجاورت چند مکان تفریحی دیگر قرار دارد به همین دلیل گردشگران تور لحظه آخری کیش زیادی از این منطقه دیدن می کنند.


بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد و بسیار قابل توجه گردشگرانتور لحظه آخری کیش میباشد.. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش ,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده