بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره کیش مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 


هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار زیتون , ونوس , بازار مروارید , اسکله تفریحی کیش و... اشاره کرد. هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 51 اتاق 2 , 3 , 4 و 5  تخته می باشد که ازامکانات رفاهی متناسبی چون تهویه خوب و مناسب , یخچال و مینی بار و... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به رستوران ان با غذاهای لذیذ , کافی شاپ , سالن بیلیارد , اینترنت وایرلس و... اشاره کرد. شما گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانید با تور کیش از این امکانات بهرمند شوید. 

 


هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش ,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده