بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دیدنی های استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است  و مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد  و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول 

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .


مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است ومورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور لحظه آخری استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای استانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 


کاخ گوک سو استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول کاخ گوک سو استانبول میباشد.این کاخ باشکوه در قرن نوزده میلادی و توسط عبدالمجید اول ساخته شده است . نام این کاخ از رودهای اطراف آن گرفته شده است.این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ، در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های بوهم آلمان تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

 گردشگران تور لحظه آخری استانبول برای بازدید از این کاخ زیبا می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و پنج شنبه به این مکان مراجعه کنند .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده