بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رستوران های معروف آنتالیا

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا قبلا در آنکارا فعالیت می کرده است و هم اکنون حدود 20 سال است که به آنتالیا منتقل شده است . نام این رستوران از اتاق های غذا خوری دوران امپراطوری عثمانی گرفته شده است . در این رستوران انواع خوراک های مدیترانه ای و ترکی سرو می شود . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند و از طعم غذاهای گوشتی آن که در تابستان در باغ بهار خواب در کنار اسکله سرو می شود لذت ببرند .

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

غذایی که در این رستوران پیشنهاد می شود یک غذای ترکی دریایی به نام تیگار است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید طعم آن را امتحان کنید .


 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های خوب آنتالیا می باشد . این رستوران دارای منوی ایتالیایی بی نظیری است که شامل غذاهای مدیترانه ای می باشد و بهترین انتخاب در این منو لازانیای ایتالیایی اصیل آن می باشد که با سس مخصوص برای میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا سرو می شود . در این رستوران انواع سالادها و ساندویچ ها نیز سرو می شود و کباب های آن طمع مخصوصی دارند . شما گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید برای صرف غذا به این رستوران آمده و از طمع خوب غذاهای آن استفاده کنید همچنین می توانید از پشت میزها عبور ترامواها را ببینید .

 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا


رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

این رستوران زیبا جزو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود و شما گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانید برای صرف غذا به باغ ایتالیایی آن رفته و در آنجا از غذاهای لذیذ در کنار چشم انداز زیبا لذت ببرید . منوی این رستوران که از بهترین های آنتالیا می باشد شامل : خوراک های اصیل ترکی و خوراک های محلی ترکی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 می باشد که به همراه بادمجان ، کدو سبز ، گوجه فرنگی سرو می شود همچنین در این رستوران سالاد غذاهای دریایی بی نظیری وجود دارد که با سس پرتقال برای میهمانان تور آنتالیا 94 سرو می شود و کباب های آن نیز ترکیبی از گوشت گوسفند به همراه گوجه فرنگی ، ماست و بادمجان می باشد .

 رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

موضوع : تور آنتالیا,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده