مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های شانگهای چین

هتل ماریوت هنگکیاو شانگهای

هتل ماریوت هنگکیاو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای قرار دارد. این هتل مجموعا 313 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. در هتل برای دسترسی راحتر میهمانان چندین فروشگاه در نظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین می توان به صرافی، سالن اسکواش، محوطه سوارکاری، زمین تنیس و سالن کنفرانس مجهز نام برد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است: خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین و... می باشد.


هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.


هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

هتل 5 ستاره میلینیوم هانگ کیاو چین در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 369 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل میلینیوم هانگ کیاو چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از جمله این امکانات می توان به فروشگاه های متعدد، صرافی برای دسترسی راحت تر مسافران، زمین تنیس، مینی گلف، سولاریوم، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

همچنین از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، آسانشور، انبار بار و چمدان، گرمایش، تهویه، بار، گاوصندوق، صرافی، فکس و کپی و... نام برد که میهمانان تور چین می توانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند.
مطالب مرتبط:

 


موضوع : تور چین,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده