بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های پکن چین

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان و... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن


هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

نمای هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

موضوع : تور چین,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده