بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سواحل ترکیه

ساحل بروس ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول تور ترکیه از سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این ساحل دیدن نمایند. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول تور ترکیه , سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.


ساحل دالیا ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول تتور ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز تور ترکیه می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان تور ترکیه می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول تور ترکیه تکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیه این است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.


ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول تور ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور ترکیه می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور ترکیه,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده