بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رستوران های ترکیه

رستوران کی یی استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی در تور ترکیه از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان تور ترکیه محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی در تور ترکیه یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول


رستوران پارک سمدان استانبول

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان تور ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول

 


رستوران لوکانتامایا استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های تور ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان تور ترکیه خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران بازدید نمایند.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور ترکیه,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده