بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید از طراحی خاصی برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94 را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری  می توانند از این بازار دیدن نمایند. این مرکز دارای 1210 واحد تجاری می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .


مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزیویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در تور مشهد پاییز 94 در خیابان کوهسنگی واقع شده است . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو ویژه تور مشهد لحظه آخری می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند .
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور مشهد,

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده